Göteborg

Hej och godmorgon!
Idag ska jag och pappa åka till Göteborg och stanna där till söndagen.
Vi ska åka bil hela dagen idag, vi skulle åka runt 2 och då kommer vi väl dit vid 8 eller någonting!
Och imorgon ska vi gå på stan och lite sånt! 
Vi ska bo hos min faster, hennes kille och två supersöta katter!
Det jag vill säga med det här är att jag inte kommer ha tillgång till någon dator under hela tiden.
Torsdag - Söndag alltså.
Men jag har tagit hem blogg.se appen så då kommer jag kunna blogga från telefonen men inläggen blir inte lika roliga då dock, men de löser sig!
Har inte heller hunnit tagit nya bilder idag eftersom jag har packat hela dagen och sådär.
I stället får ni bilder på en utav mina idoler!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0